Sunday 26 January 2014

SOTW - Tydlyn

Ek het oorspronlik die Tydlyn idee vir Story of the World Volume 1 op die Tending Our Lord's Garden se blog gesien. Ek het 'n Afrikaanse weergawe van die Tydlyn stroke en bord gemaak.

Hier is 'n kykie na hoe ons finale bord lyk. Ons bord is massief. Dit is meer as 'n meter wyd en hoog.


Tydlyn bord

Nader kykie na die Opskrif

Hoe ek die bord gemaak het:
Ek het 'n blad 'chip board' gebruik. Die bord is oorgetrek met 'n nagemaakte leer. (die wat hul gebruik om die seil agter op 'n bakkie te maak - oorskiet wat ons gratis gekry het). Ek het die seil met 'n kramgeweer agter vas gekram. Die opstrifte is ook vasgekram. Die lyne en spasies het ek uitgewerk en met bordkryt gemerk. Sien die foto onder. Al die stroke is met duimspykers vasgesit (amper almal). Amper klaar en ons besef daar kort stroke (het op die bank in hul 'klaskamer' gelê). Ek moes die onderste twee rye ingedruk het. (het nie kans gesien vir alles uithaal en opskuif nie) Ek het die laastes (oranje) met die kramgeweer vas geskiet.(my duim kon dit nie meer hou nie)


Makayla pak die stroke in die regte orde.


Tydlyn stroke
Bo kan jy sien hoe die tydlyn stroke lyk. Ek het dit uitgedruk en gelamineer en van mekaar geknip. Jy kan dit hier aflaai.

Jy kan ook die opskrif wat ek vir die bord gemaak het hier aflaai.

Alhoewel ek hierdie gemaak het vir ons studie van die boek The Story of the World (Die storie van die wêreld), kan dit maklik vir enige ander Geskiedenis studie gebruik word.

Daar is klomp tydlyn foto kaartjies op die internet beskikbaar en ook op Tending to our Lord's Garden se blog. Ek wil egter probeer om my eie saam te stel. Dit is huidiglik die plan, maar dit kan verander. Soos ons elke hoofstuk behandel, so sal ons 'n kaartjie op die regte tyd era heg.

Geniet dit, en lekker leer.

Groete

Maryna

0 comments:

Post a Comment