Tuesday 5 January 2016

2016 wyshede uit die Woord

Wow...2016... kan julle glo?

Mag almal 'n wonderlike jaar beleef en mag God sy hand van beskerming en oor jul hou. Onthou soek eers die Koningkryk van God en al die ander dinge sal vir jul gegee word.

Hier is 'n paar wyshede uit die Bybel om jul deur die jaar te dra.

Die Here bepaal die koers van die mens
met wie se pad Hy tevrede is, en Hy ondersteun hom.
As so iemand val, bly hy nie lê nie,
want die Here help hom op.  (Psalm 37:23-24)


Moenie bang wees nie, Ek is by jou,
moenie bekommerd wees nie, Ek is jou God.
Ek versterk jou, Ek help jou, Ek hou jou vas,
met my eie hand red Ek jou.  (Jesaja 41:10)


“Julle moet julle dus nie bekommer en vra: ‘Wat moet ons eet
of wat moet ons drink of wat moet ons aantrek?’ nie. Dit is alles
dinge waaroor die ongelowiges begaan is. Julle hemelse Vader
weet tog dat julle dit alles nodig het. Nee, beywer julle allereers vir
die koninkryk van God en vir die wil van God, dan sal Hy julle ook
al hierdie dinge gee.”  (Matteus 6:31-33)


Kennis begin met die dien van die Here;
dit is net dwase wat wysheid en opvoeding gering ag. (Spreuke 1:7)


Wat julle ook al doen, doen dit van harte soos vir die Here
en nie vir mense nie, omdat julle weet dat julle van die Here as
beloning sal kry wat Hy belowe het. Christus is die Here in wie se
diens julle staan.  (Kolossense 3:23-24)


Groete

Maryna

0 comments:

Post a Comment