Sunday 21 June 2015

My kunstige lewe

Ons as Tuisonderwys moeders het soveel meer in ons as net ons kinders te leer.

Wat sommiges dalk nie weet van my is dat ek ook 'n vryskutskrywer, vertaler en kunstenaar is. Die kunste is 'n baie groot deel van my lewe. Ek skilder in olie, aktriel en waterverf. Ek teken ook met pen & ink en potlood, werk met pastelle en ook waterverf potlode. 'n Keer of wat ook 'scratcboard' probeer.

Hieronder is 'n kykie na van my tekeninge wat ek in Pen en Ink gedoen het.



Hieronder is 'n paar van my waterverf skilderye wat ek geverf het.



Hieronder is 'n paar van my olie skilderye wat ek geverf het.



Hieronder is 'n paar van my potlood sketse.


Om kuns goed te kan beoefen het jy baie oefening nodig, teken elke dag, werk aan tegnieke. As jy ernstig is oor kuns, belê in goeie kwaliteit produkte, dit geld vir alles, van verf tot potlode tot die papier. 

As jou kinders baie belangstel in kuns, laat hul eers met studente kwaliteit materiale werk en soos hul vorder koop vir hul beter kwaliteit goedere. Kuns is nie 'n goedkoop aktiwiteit nie, maar dit is werklik elke sent werd. 

Groete

Maryna

4 comments:

Anonymous said...

Ah! Ek sien die twee sketse wat jy vir my gedoen het! Jy is regtig baie talentvol. Hou so aan.

Maryna Moolman said...

Dankie 😊

Unknown said...

Baie mooi, Maryna!

Leendert

Maryna Moolman said...

Baie dankie Leendert.

Post a Comment