Friday 8 November 2013

Kameelperd - teken en vou

Die wonder van 'n kameelperd.

Die kinders het bietjie kreatief geraak en die ou langnek teken met olie pastelle. 
Makayla se Kameelperd
Matthew se Kameelperd
Die teken les was geneem uit die Nederlandse boek Groot Tekenboek Voor Beginners Deel een. Ek het hierdie boek gevind by ons plaaslike plaasmark vir slegs R10. Alhoewel dit in Nederlands is, hoef 'n mens net die prentjies te volg.


My kameelperd het ek geteken en geverf met pen en waterverf. Dit was deel van 'n waterverf klas wat ek doen deur Paint Basket

My kameelperd (Pen en waterverf)





Sien die infografika om meer te leer oor die Kameelperd.




Vou 'n Kameelperd


Kameelperd origami
Die kameelperd origami hierbo kan oorspronklik HIER gevind word.

Jonger kinders kan die onderste een probeer.



Al die instruksies kan HIER gevind word. 

Vir die wat heelwat ouer kan die knip en plak een probeer.


Die volledige drukbare patroon en instruksies kan van die Canon Creative Park se blad afgelaai word. 

Loer ook op Pinterest rond, daar is oulike idees vir Kameelperde wat jy met toiletrolletjies kan maak.

 
Lekker speel en leer!


Groete

Maryna

0 comments:

Post a Comment