Thursday 4 February 2016

Ons eerste maand 2016

Sjoe, en so is Januarie maand ook reeds verby. Wat 'n ongelooflike maand was dit nie gewees nie.

Ek moet eerlik terug kyk en sê hierdie was moontlik een van ons beste maande nog ooit gewees. Alles het net reg verloop. Kinders leer soveel meer, nuwe dinge is bekend gestel en hul het totaal en al my verwagtinge oortref.

Ons het begin werk aan ons nuwe Wetenskap studie - The Elements van Ellen McHenry (Basement workshop). Dit is 'n inleiding tot chemie en 'n bekendstelling aan die periodieke tabel ens. Ek sal 'n meer volledige skrywe nog hieroor plaas. Al wat ek net gou daaroor kan sê is wow en al te lekker!

Ons het ook uiteindelik begin met IEW (Institute for Excellene in Writing) se Student Writing Intensive level B skryf program. Ek het dit lank uitgestel en is so bly ons het uiteindelik met dit begin. Ek is in my noppies en die kinders verbaas my elke dag net meer en meer. Ek sal ook 'n meer volledige skrywe hieroor plaas.

Ons is geneig om soms ons kinders te onderskat met werk. Ek is self skuldig daaraan. As 'n mens nie gaan probeer en iets nuuts bekend stel nie, sal hul nie groei en verder ontwikkel nie.

Ek sien uit na die res van die jaar en alles wat ons nuut gaan ontdek

Groete

Maryna

0 comments:

Post a Comment