Thursday 26 November 2015

2015

Die 'skooljaar' is op sy rug en ek moet werklik myself knyp om te glo die jaar is verby.

As ek terug kyk na die jaar, skuld ek eintlik my kop. Dit was wel...ek weet nie, nie een van die beste jare wat skoolwerk betref nie. Ons het wel nie baie af geneem in die jaar soos vorige jare nie en het ongelukkig ook nie juis op uitstappies gegaan nie. 

Die jaar voel werklik nog net nie afgehandel nie. Het julle ook al so gevoel? Dit voel of ons soveel meer moes vermag het. My kinders het gegroei in baie aspekte, maar daar is nog baie ruimte vir verbetering in sommige dinge.

Met die leemte in my hart bring dit my net terug op my kniee. 

2016 Sal 'n jaar met hoop en vreugde wees. 'n Jaar vol opwinding en baie kennis, 'n jaar van ontdekking.

Met my persoonlik was dit 'n taamlike emosionele jaar met tye. My ouers het verhuis van Richardsbaai (wat sommer naby was) na Saldanha (wat nou so ver is). Ons het 'n baie spesiale familielid verloor weens kanker. Dit voel steeds onwerklik.

Met die positiewe het ons uiteindelik ons eie huis, 'n plekkie vir ons voet. Stukkie vir stukkie maak ons mooi, verf hier, plant daar.


Ek beplan om die vakansie te gebruik om 'n paar opwindende en lekker aktiwiteite saam te stel en daar is baie om te vertaal. Ek glo 2016 gaan sommer 'n donkie skop jaar wees.

Baie sterkte aan almal vir die jaar wat voorlê!

Groete

Maryna

0 comments:

Post a Comment